הגבינות של נני
סלט איכרים עם שניצלוני בייבי בל

מצרכים:
1 ראש לבבות חסה, עלים בהירים
10-15 עגבניות שרי, בכל צבע שאוהבים
1/2 בצל סגול, קלוף
2 מלפפונים
10-15 זיתים שחורים או זיתים, ללא גלעין

לשניצלוני ביי בל:
1 מארז גבינת בייבי בל
3/4 כוס קמח
2 ביצים M
3/4 כוס פירורי פנקו (או פירורי לחם)
שמן לטיגון

לרוטב:
3 כפות שמן זית
3 כפות מיץ לימון
1/2 כפית מלח
1/2 כפית חומץ בלסמי
1 כפית מייפל

אופן הכנה:
– חותכים את החסה לרצועות בעובי 3 ס”מ וחוצים את העגבניות לחצי.
– פורסים את הבצל לפרוסות דקות מאוד ואת המלפפונים לפרוסות אלכסוניות.
– מערבבים את כל הירקות בקערה גדולה.
– מניחים 3 קערות על השיש. באחת שמים קמח, בשנייה ביצים טרופות ובשלישית פירורי לחם.
– מסירים את העטיפה האדומה מהגבינה ומקמחים בקמח. מעבירים לביצה ומשם לפירורי הלחם. חוזרים שוב לביצים ואז שום לקמח. מכינים בצורה הזו את כל הבייבי בל ומניחים במקרר עד שמחממים את השמן.

סלט איכרים עם שניצלוני בייבי בל סלט איכרים עם שניצלוני בייבי בל סלט איכרים עם שניצלוני בייבי בל מצרסלט איכרים עם שניצלוני בייבי בל כים: 1 ראש לבבות חסה, עלים בהירים 10-15 עגבניות שרי, בכל צבע שאוהבים 1/2 בצל סגול, קלוף 2 מלפפונים 10-15 זיתים שחורים או זיתים, ללא גלעין לשניצלוני ביי בל: 1 מארז גבינת בייבי בל 3/4 כוס קמח 2 ביצים M 3/4 כוס פירורי פנקו (או פירורי לחם) שמן לטיגון לרוטב: 3 כפות שמן זית 3 כפות מיץ לימון 1/2 כפית מלח 1/2 כפית חומץ בלסמי 1 כפית מייפל אופן הכנה: - חותכים את החסה לרצועות בעובי 3 ס"מ וחוצים את העגבניות לחצי. - פורסים את הבצל לפרוסות דקות מאוד ואת המלפפונים לפרוסות אלכסוניות. - מערבבים את כל הירקות בקערה גדולה. - מניחים 3 קערות על השיש. באחת שמים קמח, בשנייה ביצים טרופות ובשלישית פירורי לחם. - מסירים את העטיפה האדומה מהגבינה ומקמחים בקמח. מעבירים לביצה ומשם לפירורי הלחם. חוזרים שוב לביצים ואז שום לקמח. מכינים בצורה הזו את כל הבייבי בל ומניחים במקרר עד שמחממים את השמן. - מחממים שמן בגובה 3-4 ס"מ בסיר קטן או במחבת ומטגנים את שניצלוני הגבינה עד הזהבה משני הצדדים. - מניחים את השניצלונים החמים על הסלט. - מערבבים את מצרכי הרוטב ומזלפים על הסלט. אוכלים מיד. הערות ושדרוגים - אפשר להגיש את השניצלונים האלה גם לארוחת ערב לצד חביתה, סלט ירקות קצוץ דק או בתוך לחמנייה ממש כמו שניצל קטן. - רוצים להכין את הסלט קודם? מכינים את הרוטב בנפרד, הירקות החתוכים מעורבבים בקערה ואת הבייבי בל כבר עטוף בפירורי לחם. לפני שהאורחים מגיעים רק מטגנים את השניצלונים, מניחים מעל הסלט ומזלפים רוטב. - אפשר כמובן להחליף כל ירק בסלט לפי הטעם האישי שלכם. גמבה למשל תעבוד כאן מעולה. - רוצים לשדרג? חותכים פיתה למשולשים ומברישים בשמן זית עם קצת מלח. אופים בתנור עד הזהבה ומניחים מעל הסלט כמו קרוטונים.
– מחממים שמן בגובה 3-4 ס”מ בסיר קטן או במחבת ומטגנים את שניצלוני הגבינה עד הזהבה משני הצדדים.
– מניחים את השניצלונים החמים על הסלט.
– מערבבים את מצרכי הרוטב ומזלפים על הסלט. אוכלים מיד.

הערות ושדרוגים
– אפשר להגיש את השניצלונים האלה גם לארוחת ערב לצד חביתה, סלט ירקות קצוץ דק או בתוך לחמנייה ממש כמו שניצל קטן.
– רוצים להכין את הסלט קודם? מכינים את הרוטב בנפרד, הירקות החתוכים מעורבבים בקערה ואת הבייבי בל כבר עטוף בפירורי לחם. לפני שהאורחים מגיעים רק מטגנים את השניצלונים, מניחים מעל הסלט ומזלפים רוטב.
– אפשר כמובן להחליף כל ירק בסלט לפי הטעם האישי שלכם. גמבה למשל תעבוד כאן מעולה.
– רוצים לשדרג? חותכים פיתה למשולשים ומברישים בשמן זית עם קצת מלח. אופים בתנור עד הזהבה ומניחים מעל הסלט כמו קרוטונים.

Scroll to top
X