הגבינות של נני
לראשונה בישראל – ברז חרדל בישראל
  • חברת סיימן, יבואנית מוצרי גורמה, גאה להשיק ברשת R2M את הברז הייחודי של חברת Maille ,הראשון מסוגו בארץ. ברז בדיוק כזה קיים בחנויות בוטיק של  Maille  ברחבי העולם: בפריס ב Galeries Lafayette Gourmet French Store, בלונדון La Maison Maille, בבלגיה בROB La Maison Maille Store, באוסטרליה MELBOURNE store ועכשיו גם בישראל ב Delicatessen Tel Aviv
  • החרדל הטרי נמזג מברז ונמכר בצנצנות קרמיקה מיוחדות של Maille השומרות על טריות המוצר לאורך זמן. מתנה מושלמת לכל אוהבי המזון.
  • החרדל הטרי שימזג הוא חרדל דיז’ון עם יין לבן מסוג שבלי, בעל טעם מיוחד וארומה משגעת. החרדל ישתלב נפלא בצלי עוף, ברוטב של ירקות ירוקים וכמובן כתוספת נהדרת לסטייק עסיסי.

החרדל הדיז’ון של Maille

 Maille  ( מאיי) הינה חברת מזון מן הוותיקות בצרפת ואירופה בכלל. נוסדה בשנת 1747 ע’י קלוד מאיי אשר התמחה בייצור סוגי חומץ וחרדל. מאיי הינו מותג המזוהה עם חרדל דיז’ון אמיתי. קלוד מאיי עצמו המציא את החרדל והשאר היסטוריה. חברת מאיי הטביעה את המושג ‘חרדל דיז’ון’. תחת מותג זה מיוצרים כיום עשרות מוצרים, החל בחרדל ומיונז ועד לסוגי מחמצים, מלפפונים, בצלצלים ועוד .

יש מוצרי מזון שהמציאו את עצמם לפני מאות שנים ומשמשים מקור לחיקוי עד היום. חרדל דיז’ון של Maille  הוא אחד מהם ואולי בין הבודדים בעולם כיום. קלוד מאיי מומחה לייצור חומץ בעיר דיז’ון היה הממציא של החרדל. הוא ייסד את ‘שושלת’ המוצרים הנקראים עד היום ‘חרדל דיז’ון’.

חרדל דיז’ון של מאיי הוא הדבר האמיתי מאז 1747. חב’ סיימן מייצגת את החברה בישראל זה עשרות שנים. מספר סוגים מיובאים לישראל על ידנו: חרדל רגיל במרקם חלק, חרדל גרגירים, חרדל חריף וחרדל עם דבש

צילום: עידית בן עוליאל

 

Scroll to top
X